Muista hammastarkastus, varaa aika heti p. 02-251 7555

Hammaslääkäri Reija-Leena Hänninen

Yksityinen Hammaslääkäri Reija-Leena Hännisen vastaanotto sijaitsee (vuodesta 1996) Turun ydinkeskustassa kävelykadun varrella osoitteessa:Kauppiaskatu 11 E 44 5. krs, Turku  Varaa aika soittamalla numeroon: 02-251 7555. Teitä palvelee oma hammaslääkärinne.

01.01.2018 Lähtien: Varaa aika soittamalla numeroon: 02-251 7555. Tervetuloa uudet ja vanhat asiakkaat. Varaa aika Attendo hammaslääkäri Reija-Leena Hänninen puhelimella tai ->Ajanvaraus verkossa

Tarjoan yleishammashoidon kattavat palvelut, joihin kuuluvat mm. hammastarkastukset, paikkaukset, juurihoidot, hammaskivenpoistot, iensairauksien hoito. Vastaanottollani saa  yksilöllistä, ystävällistä, laadukasta ja edullista hammashoitoa. KELA:n suorakorvausjärjestelmä www.kela.fi. Yksityinen hammaslääkäri henkilökohtaisella palvelulla Turussa jo yli 20 vuotta.

Vastaanotto on hyvien kulkuyhteyksien varrella aivan ydinkeskustassa ja lähellä on parkkitilaa: parkkihalleja mm. Stockmann, Europarkki, Anttila ja Louhi.

Hampaiden ja suun tulehdukset rasittavat elimistön puolustuskykyä ja muodostavat uhan yleisterveydelle. Erityisesti ikääntyvillä, joista nykyisin yhä useammalla on omat hampaat, suun terveydenhoito sisältää monia haasteita. Esimerkiksi verenkiertoelimien sairauksiin voi osasyynä olla huono suun terveys. Siksi hampaiden hoitoon kannattaa kiinnittää huomiota läpi elämän. Säännölliset hammaslääkärin tarkastukset ja hammaslääkärin tekemä hammaskiven poisto ja huolellinen hampaiden hoito ja hygienia kotona säilyttävät hampaat kauniina ja terveinä.